20101104

Sevgi'nin gözünden yıllar sonra ben

Sevgi'yle hayaller kurduk bugün yine...Genelde bir kaç sene sonrasına dair hayaller...
Sevgi ben Seher,Hatice aynı evde kalıyoruz...Evi Sevgiyle ben mahfediyoruz, Seher'le Hatice bereket getirmeye çalışıyorlar...Seher gece gündüz bizim için namaz kılıyor hatta...Biz bir odada Sevgi'le cehennem adlı kütüphanemize günah adlı bir kaç cilt daha kitap ekleme çalışmaları yapıyoruz,Sehercik bizim affedilmemiz için uğraşıyor...


Ev sahibimiz ya da sahibemiz benim tuhaf hallerime anlam veremiyor olacak...Bir gün elimde Kur'an görürken aman ne iyi kız diyecek ertesi gün elimde İncil'i görüp bu da ne diyecek...Hep olduğum gibi sorumsuz olacağım.Tüm vaktimi erkek arkadaşımla geçirip dostlarımın yüzünü geceden geceye göreceğim hatta kim bilir belki oda olmaz...Bazen kirayı aksatacağım, yemek yapma sırası bana geldiğinde mızıkçılık yapacağım.Genelde çok geç uyuduğum için ve ayık olmadığım için sabahları uyanamayıp, devamsızlık yapacağım.Beni uyandırmaya gelenlere tekme tokat saldıracağım.


Birde son zamanlarda tüm yazdıklarını bir kutuda topluyorlar ve ben yazı vermedim.
İleri de birgün bu kutunun peşine düşeceğimi, kutu H.,S ve S arasında eş zamanlı değişirken bana verilmeyeceğini konuştuk.Çünkü ben bu dostluğun kötü kızıyım.Elimde olsa herşeyi yırtar atarım...Hatta herkes ölücek sona ben kalıcam yine de bana vermeyip çocuklarına vericekler, daha da abartıp çocuklarını öldürücem, sonunda ele geçirdiğim kutunun kapağını açınca yüzüme bir ışık doğacak...Bir an hayalimde ''Baba'' mızın yüzü şekillenip o sözünü söyleyecek dostunun dostu onunda postu mu ne vardı, öyle bir şeydi...
Sonuç olarak ben hep kötü kahramanım.
Bana güven olmaz
Çabuk sıkılırım
Günahkar bir kan emiciyim.
Demir gibi kokar, tuz gibi bir tadı var ama kan hayattır!...
Sevgi abart!...


4 yorum:

sevgi dedi ki...

Abartı değildi.. Sadece saçmalık...!

honeybee dedi ki...

bende seni seviyorum sevgi.

sevgi dedi ki...

Şimdi haniifecim 'BENDE SENİ SEVİYORUM'der iken.. xD

honeybee dedi ki...

eylemden eyleme koşacağımı yazmayı unutmuşum...=)...