20101102

başlıksız kayıt bu.

Artık saçma sıkıntılarını aşmalarını istiyordum.O çok büyüttükleri sorunlarının birer yanılgıdan ibaret olduğunu anlamalarını ve tekrar tekrar konuşmayı kesmelerini istiyordum.Madem ben insan olamayacağım, onları da kendime benzetemeyeceğim, ortası bulunmalıydı bunun...Ben biraz insan gibi davranayım, onlarda beni ''öcü'' gibi görmekten vazgeçsinler...Hatta biraz onlarda bana ayak uydursunlar..Güzel fikir gibi...Hayatta kalmak gibi bir kaygım yok.Yaşama dair umut veren kimse de yok.Sıkılıyorum çoğu zaman...Zaman daha hızlı aksın istiyorum.Ve mehmet'in babasının gebermesini istiyorum.Her ne olursa olsun, bir insan öldüresiye dövmez evladını ki o çocuk kimseye bir zarar veremez, zararı dokunamaz, masum o çünkü.O kendi halinde.Bugün tüm gün canımı sıkan şey buydu aslında, rehber öğretmenin sadece görüşme çabası da cabası...Daha ne konuşmayı düşünüyorsun, her şey belli değil mi!..Bugünler de çok isyanım var zaten, bilmiyorum neden..Evlerini öğrenip ellerimle suratını parçalamak istiyorum o adamın.Hiç bir insanın sorunu ilgilendirmezdi beni, ama bunda katil olmaya bile hazırım.Belki de insanlaşıyorum kimbilir ama bu yüzden ağladım bile...O adamın karşıma çıkmasını istiyorum, ona yaptığının aynısını yapmak, gözünü morartmak, yüzünü parçalamak....Dedim, hiç kimse hiç kimseye zarar verme hakkına sahip değil, hele de günahsız birine!...
Elleri kırılır umarım.


Duygusallaşmıyorum, bezginim evet...
Sarma sarıcam birazdan yemeye beklerim falan...Annemin ev işlerini iyice sallaması ve bana yığması ne hoş...Ergenliktendir belki, belki aykırı halim yeni bir kavrama bürünmek istiyor, ama şuan böyle devam eden hiçbir şeyi kabul etmek dahası yaşamak istemiyorum.Bugün coğrafya dersinde bile sırf sözlü olmamak için şarkı söylememi istedi hoca, söyledim de...Sözlü olmadım.Çok sade göründüğümü, asi yanımı içime gömdüğümü düşünüyor bir de.Şebnem Ferah'ın yerini ben alcam zaten.:p..


Çok sıkılıyorum.
O çocuk için bir şeyler yapmak istiyorum birde...

2 yorum:

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

rehber ögt ne alakan war senin.

honeybee dedi ki...

benimle bi alakası yok hayatım, o çocugun babasıyla görüşücekmiş.ama sedece görüşmek!..sinir oldum o kadar.