20101130

20101129
Mükemmel hissettim bugün kendimi blog...
Saçım başım yerinde, gözüm kaşım...Ayna bile güzelsin dedi bugün bana hahah!!...
Bir de eğer güzel hissediyorsam kendimi, o günüm çok şanslı geçer, zaten öyleyimdir de bugünlerde daha çok...
Bizimkiler tamda tahmin ettiğim üzre ispiyonlamışlar beni, aman ne üzüldüm(!)...
Daha öncesinde küçük çocuklarla uğraşmayı severim, utanmalarını falan...Sabahın köründe tamda karşıma çıkmıştı bir tane, öpücük attığımla koşması bir oldu, yolda baaabaaa beni öpttüüüğğ diye...Hahah...İlk mutluluk halimi takındım.Okula vardığımda, ki varabildim evet, tam vaktiydi...
Müdür yardımcısı bana bir şey demeden çıkabildim sınıfa..Sınıfın havası bile güzeldi.Herkes iyi davranıyordu bir de, öncekinden daha iyi..Tuhaf =)..
Baba* ma yakında döneceğini bildiğim,çok çok özlediğim bir öğretmenimi,kızacağını bile bile sordum.Tuhaf ki kızmamıştı.Aksine gelebileceği en yakın zamanı söylemişti.Özledin dimi dedi hatta şaşırdım!...Evet baba dedim, bu da tuhaf çünkü artık ona baba dememi benimsemişti...Yolda çok uzaktan bağırdığım halde dönüp bakmıştı =)....
Browni almak için girdiğim markette kasiyer resmen beni ilgi odağı yapmıştı.Altı üstü çikolata arıyorum be adam, bulurum kendim bile dedim.
Mısır almak konusunda kararsız kalmıştım ama bugün her şey iyi gidiyordu bu bile iyi olabilirdi.Bu defa tam istediğim gibi olmuştu mısır ve ben şaşkın gözlerle mutlu mutlu kaşıklıyordum bardağımı ...
Bunca şeye karşı dileyebileceğim şeyler yine vardı, önceliğini şaşırdım.Gelsin dedim, bu geçti aklımdan...Gelecek....


20101130


Şimdii, yukarıdaki yazıdaki gibi mutluyum, güzelim,mükemmelim derdim.Hatta dur diyeyim.Çünkü gün böyle başlamıştı.İyi uyanmıştım, tuhaf bir sevinç dolanıyor etrafımda.Sonra aklıma rüyam geldi.Oturdum ağladım.Tüm günüm bu saatten sonra zehir oldu zaten.Babam giyinip giyinmediğimi soruyor, ben ses çıkaramıyorum.Bir aceleyle giyiniverdim, saçımı başımı düzelttim
çıktım.Güzeldim,mutlu olmam için sevdiğim her şey benimleydi de...Anlamsızdım ama.Boş, eksik...
Bilinçaltım ilk defa bana ihanet sayılabilecek bir rüya sunmuştu gözlerime bu gece...Ve biliyorum da bu rüyanın gerçek olacağını...O olmadan öleceğim dedim kendime, olmasın,olmasın işte...Cem, dinledim tüm gün, sırasıyla bu saçma durumu üstümden atacak her şarkıyı, biraz iyi olduktan sonra masal şarkısıyla bitirdim günü...

Hiç yorum yok: