20101107

şanslı

Çok şanslıyım ben.
Sobanın üstünde kestane pörtlettim çünkü..=)..
Çok şanslıyım,
Ramazan ayında davul sesleriyle uyandım..
Çok şanslıyım,
bayramlarda başımdan aşağı boca edilen kolonya şişelerinden nefret ettim,
Çok şanslıyım,
halam hep bana 2. bir şeker daha verirdi,
Çok şanslıyım,
ananemin bahçesindeki gülleri kokladım,
Çok şanslıyım,
dedemle bir bardak ''soğuk limonata'' içtim,
Çok şanslıyım,
sabahları ''susam sokağını'' izleyebildim
Çok şanslıyım,
Arnavut kaldırımlı taş sokağı çizdim rüyalarımda...
Çok şanslıyım,
okula giderken yol üstündeki gelinciklere dokundum...
Çok şanslıyım,
Atik Ali serisini ezbere bilirdim...
Çok şanslıyım,
fişlerimi hep kaybederdim ama hep bir yedeği olurdu.
Çok şanslıyım,
Saklambaçta hiç bulamazlardı beni, zaten çok nadir oyun oynardım.
Çok şanslıydım...
Şanslıyım...


bahsetmişken, hadi dinleyelim =)...




2 yorum:

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

susam sokagını edi büdü için açardım annemle kavga ederdik. sabahları erken kalkamadıgım için geç izleme şansım olurdu o yüzden cesur ve güzel e denk gelirdi.

honeybee dedi ki...

belki bi edi büdüyü, aynı zamanlarda izlemişizdir de bilmiyoruzdur..teomanın şarkısındaki gibi oldu bu cümle =)..