20101123

gereksiz.

Şimdi,yeni stüdyodan haberler...


Hanifee yeni evine tamamen taşındı, az önce gizlice aşağı inip son kez banyosunda duşunu aldı...Bir dakika aslında onun kullanmaya devam edebilir de...Bunu şimdi farkına vardı.


Odası öncekinden geniş ve bunun için tuhaf hissediyor, ufacık odasında kendi küçüklüğünü fark etmiyordu galiba..


Annesi paranoyak oldu,hanifee'de öyle...


İçten içe istediği bir şey var, olmayacağını, olsa bile zaman alacağını düşünüyor..üzülüyor...


Şimdi her şey planladığı gibi, düşünde kurduğu bu hayatı zorlanmadan yaşamaya başladı bile...


Onlara bakan gözlerini kapayalı 1 gün oldu, bugün sakindi...


O'nu tanıyalı, 3 ay olmak üzere, heyecanı devam ediyor...


Onun gidişinden bu yana, tatilleri de sayarsak yaklaşık 7 ay geçti, konuşmaya isteği yok...


Dostoyevsky ''Kırk yaşından fazla yaşamak bence ayıp bir şeydir.Bayağılığın ve ahlaksızlığın ta kendisidir.Bana açıkça onurunuzun üstüne söyleyebilir misiniz,kırk yaşın üstüne kimlerin çıktığını?Dilerseniz ben söyleyeyim:Ancak aptallar ve namussuzlar yaşar kırk yaşından sonra.'' dedikten sonra, 35imden fazla ne kadar yaşarım?...


Arafı görüyorum her gece, boğulup nefessiz kaldığım, bir kaç kelimeyle,kaleme sarıldığım zamanlarda nefes alabiliyorum.Karnıma bir sancı oturuyor, içimi yarıp çıkmak istercesine...Bu hep böyle...


Ne diyordum, dağıldım...


Mutluyum, hemde çok,mutluyum!...
Koşuyorum, istediklerime, büyük adımlarla...

Hiç yorum yok: