20101014

yeah,it makes me smile

Sabah yağmur yağsa keşke dedim,kızgınım hafiflemem lazım.Yağdı da...Islanmak güzeldi.Yağmur yağmaya başladığında sınıfta duramayacağımı anlayan öğretmenimin şaşkın ifadesi güzeldi.Sonra sırılsıklam ıslandığımda saçlarımın yüzüme yapışması,yağmur damlalarının tenimden akması,güzeldi.Bana deliymişim gibi bakan şemsiyeli insanların bakışlarına kahkaha atarak cevap vermek güzeldi. Yağmurun hızlandığı bir anda vur yüzüme hadi diye haykırmam ve yağmurun daha da hızlanması müthişti.Heycanlandım,koştum,güldüm.Vücuduma değen her damlanın çiziklerimi iyileştirmesi,kalbimde siyahları söküp atması güzeldi.Birde söz konusu aşk olunca saklanmıyor,ele veriyor insan kendini.Daha güzel oluyor hayat ve ben bundan nefret ediyorum.Tanrı neden bana karşı bu kadar iyi,ben bu kadar kötüyken..Niye onu tanımamı istedi?..Niye onu tanıyınca umutlarım yeşerdi?...Tuhafım.Bunu bilen insanların bana delisin demesi güzel....

O zaman sevgiyle kalın sizde..

Hiç yorum yok: