20101021

...



Gidiyorum ben şimdi.İyi bakın kendinize oldu mu?...
Sonbahar yaprakları var ya, çok seviyorum onları.


Hani yolun iki yanına süpürürler onları...Seninle yürüdüğümüzü düşündüm orada, hafif yağmur da yağsa...


Ben o yağmurda ıslanan köpek yavrusuydum zaten, sen bana acıyan gözlerle bakan şemsiyeli, kibirli insan.


Ben o yere dökülen sarı,turuncu yapraklardım,sen beni üzerinden atmak isteyen gri yollar...


Ben o soğuk,gri havada terkedilmiş evler gibiydim,sen terkeden sahibim...


Ben, kendi kendini avutan Güneş'tim, sen beni görmemek için gözünü kapayan gece...


Beni seni usanmadan bekleyen sıradan bir yıldız'dım.Sen dilek tutmak için kaymamı bekleyen umutlu insan...


Düşünmek istemiyorum bunları, ölmeye mahkum ağaçlar gibiyim.Diriltmen için bekliyorum,yoksun...



...



3 yorum:

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

bende seni.

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

harikaydı ama. benimkinin romantikçesi.

honeybee dedi ki...

romantikçe.=)...