20101001

içimde kalmış.



Hayatı kaçırıyorum,saçma hayallerimin içinde,saçma uğraşlarımın içinde...


Arkadaşlarımın sevgililerini bile tanımıyordum,bu güne kadar...Nihayet beraber olduğumuz bir vakit birinin karşı cinsle yakın olduğunu fark ettim.Ne oluyor bunlara diye Sevgi'ye sorduğumda bilmiyorsun tabi,okulun başından beri aslında öyleler onlar dedi.Ben niye bilmiyorum peki?..Sen yanımızda değilsin ki dedi,nasıl ya hep sizinleyim ya işte dedim.Hayır bak sayayım dedi.Biz dışarı çıkıyoruz,sen F.'nin yanındasın, biz yine dışarı çıkıyoruz sen bu defa Baba'nın(bi öğretmen) yanındasın.E biz geçen sene de dışarı çıkıyorduk, sen 3. katta nöbettesin...E şimdi buradayım ya işte, bunlar gibi zamanlarda niye haberim olmuyor?...İlgileniyor musun ki?...


Hayal alemimi seviyorum ama terk etmeliyim artık.
Hayallerim beni hayattan çaldıkça,kör kalıyorum,duyarsız ve aptal gözüküyorum.
Daha masum olduğum zamanları düşünüyorum,hep o alemde olduğum zamanları,2 boyutun arasında bu kadar gel-git im olmadığı ve bu yüzden rahat olduğum zamanlar...


Bir de, giderken en azından haber verirdim dedi ya,gözümde büyüdüğünü mü sanıyor anlamadım.
Tuhaf haller sergilemece.Ama çaresizim,ondan başka kimse yok çünkü...O bile yok aslında, acizlik işte.
Birilerini sayısala geçmiş,aman çok üzüldüm.İnsanların suratımı görmek istemediklerini ısrarla belirtme çabaları hayran bırakıyor beni kendilerine.Dünya barışı için falan bu kadar çaba verselerdi hatta, mutlaka bir ilerleme olurdu.Kampa gideceğim,dönmemeyi düşünüyorum orada,gece çadırdan çıkıp kurda kuşa yem edeceğim kendimi.
Ardı ardına yazmak istiyorum,sonbahardayız ya ondan.Boşalma ihtiyacı...
Dediklerimde anlaşılır bir şey olsa,işe yarar bir şey olsa neyse diyeceğim de.İğrencim.



Ellerimin küçük olması var ya, seviyorum ben.
Birileri dalga konusu yapsa da...
Çünkü Cem sever küçük elleri...
Ellerin cennetim benim der...
Cenneti eşdeğer görür ellere...
Ben severim elleri,eller güzeldir.
Ted'in elleri daha güzeldir.Dokunduğunda,ne kadar sızım varsa iyileştirir.

4 yorum:

Profösör dedi ki...

İlaç gibi yani..

honeybee dedi ki...

ta kendisi...

C3Moi dedi ki...

evt hayal.

honeybee dedi ki...

zararlı sesler.