20101028

...belki

Ya ben çok hafife alıyorum yaşananları ya da insanlar fazla abartılı...Dün babam evden ayrılacağını söyledi,ne zaman gideceksin dedim.Daha kötü oldu, benim kabahatim bu da tabi.
Gidicem diyosan aman nolur gitme demem sana,bekleme benden...Babam olman bile değiştirmez bunu.Bugün öğretmenim de kalmaya karar vermiştim, ne de olsa ''anne''mdi o benim.İstemedim sonra,yoğun bir şekilde kendimi matematiğe vermek daha sinir eder beni.
Ceren'e peki dedim ama, Ruhi'ye ne göz olurum ne kulak ne de burun...İşim gücüm var benim, dil anlatımcım kimler benimle ilgiliymiş, değilmiş bunu anlama aşamasında, tanımaya çalışıyor gibi beni..Bugün edebiyat dersinde sıkılıyorsun sen dedi, evet dedim, istediğin şiir okumak,yazmak değil mi dedi,evet dedim, bak bu elimdeki de müfradat dedi...Hay allah b.. diyodum içimden...Artık etkilemiyor bu beni,insanları kazanmak kolay...Yağmuru yağdırmakta,tanrıyı ağlatmak da...Hiç bir şeyin başında öyle çok beklemem de, aceleciyimdir,sıkılırım hemen...Olur ve ben gülerim ya da sıkılır giderim.Olmayacak ama, ben zayıf değilim, istemeyeceğim bu defa...Anlamadın değil mi, bende anlamadım boşver...Şunu not al, edebiyatı istemiyorum artık...Ciddiyim, hevesti geçti değil, hala içimde ama istemiyorum,yıpratacak şeyleri teker teker çıkarmaya karar verdim...Yazmayacağım bile...Dayanabildiğim yere kadar...


O zaman,bay bay....

Hiç yorum yok: