20101002

kulaklık candır!...güven kaynağıdır!...

Tüm hesaplarımı dondurdum, bir seni ellemedim blog.Sen benim için bir blogdan daha ötesin!...Yaşam alanım,hemde istediğim hayallerimi yaşadığım yepyeni dünyamsın..Dünya'dan kaçışlarımda sığınağımsın.Sana bile aşık olabilirim blog.Sen kızsın ama,olmaz.İlkimsin üstelik çünkü ben kızlarla konuşamam blog.Kızlar hep nefret eder benden.Onlara benzemek istemiyorum bana ne!...
Kimseye çaktırmadan depsesif şarkılar dinlerken buldum kendimi,kendim bile farkında değilken...Üzülmüşüm...
Neyse cRn'in bir mimi vardı.Dilendiğimden ötürü bana postalamıştı.Hayatının fon müziği mi ne, öyle bir şey...Müzikle hep iç içeyim de, öyle hayatıma fon olacak kadar etkilendiğim bir şarkı oldu mu hatırlamıyorum hiç.Üstelik sözleriyle değil müziğiyle olacak.Oldu.Bilmiyorum ya,aptalım şu sıralar ben.Olsa olsa bir fon müziğim olur benim,oda lily allen'ın fuck you very very much'ı...Aaa sözlerle değil demiştik ama değil mi?..Sözlerle değil, bakmayın öyle.=))

Bir de cumartesi bugün...Uyandığım halde kalkmadım,yattım öyle.Cumartesi,rahat etme günüdür.Evde yalnız kaldığım tek gündür,değerlidir.

Hani böyle müfettiş gelir,öğretmenler hiç olmadığı kadar iyi davranır falan ya, o geldi aklıma,siz adamı öldürürsünüz!...

A dostlar,böyle saçmalaya saçmalaya bir yere varamayacağım ben.Öperim,bay!...

Not; lily allen şakaydı.

Hiç yorum yok: