20091023

vayy bee...ciddi ciddi gidiyorum yarın yaa...bi yandan tırsıyorum biraz ama gitmeyide çok istiyorum...yarın izci kümesi başkanı olduğumdan;arkadaşlarıma genel bilgileri tekrarlıyacağım ve nihayet yolculuğa hazır olacağız..bunun dışında onca 'yatma' döneminden sonra tekrar okula gitmek hatta gün ışığı görmek  çok tuhaf geldi..aslında asıl tuhaf olanda bu değil mi?..hastayken evdeydim sürekli ne dışarı çıktım;nede gün ışığı gördüm..pek çıkmakda istemiyordum doğrusu..



sınıfımda çok mutluyum amaa...hala tanımladığım yada tanımlamaya çalıştığım karakterler var.sözgelimi sınıftan bir arkadaş diyelim,çok kilolu olduğunu dert edip zayıflayabilmek için günlerdir doğru dürüst yemek yemiyormuş..bunun böyle olmaması gerektiğini asıl yapması gerekenleri söylediğimde ise ''onu yapması senin için kolayy benim için zor dedi''aslında saçma bi mantık,bu bakış açısı farklılğına daha sonra değineceğim.aslında öyle günlerdir yemeden içmeden kesmek zor değil de sadece öğünlere bölmek daha mı zor? ona anlatmak istediğim öğünlere bölüp istediğini yiyebiliceğiydi.ama kabul etmedi..saçma buldum ama birşey söyleyip konuyu uzatmakda istemedim.zaten konuşmanın yerini uzun zamandır 'dinlemeye' bıraktım.

neyse bunları da geçip izlediğim dizilerden biri hakkında yazmayı istiyorum..how ı met your mother'ın hakkında...diziyi kısa bi süre önce izlemeye başladım..keşke daha en baştan izleseymişim..önceden hiç tv.izlemezdim şimdi sadece cnbce yi izliyorum garip doğrusu e2 yi de izlemeye başladım:))saçma bi cümle oldu biliyorum artık sonlandırmalıyım farkındayım.uzattım..

kısacası şaşkın,heycanlı ve karmakarışığım....

Hiç yorum yok: