20091025

iştee beeennnn...........medeniyete geri döndüümmm....

eh malum kamp yolcusuydum...omcurca çamlığı cumhuriyet kampı bünyesinde atatürk lisesi olarak müthiş bi şekilde eğlendik....benim beklediğimden çok çok hata çoookk güzeldi...iş bölümü yaptık..herkes birbirine yardım etti...bi  çok ortamdan daha farklıydı..insanların kaynaşması için  en iyi ortam..varır varmaz kendimi arabadan attım veeeee kustum:(( napiim dayanamıyorum 5 dkka bile olsa.. ((aslında bundan bahsetmeyi hiç istemezdim ama söliycem işte))neyse...hemen çadırları kurmayı öğrendik bi kaç çadır kurduk...sonra biraz tıkınıp köye indik:))gerekli alışverişimizi yaptıktan sonra kamp alanına döndük ve etkinliklerimiz başladı..önce ateşi yaktılar sonra biz etrafında toplandık yanımızdaki arkadaşlarla kenetlendik ve izci şarkıları söyledik...sonra okulların kendi hazırladığı etkinlikleri izledik ve bize sıra gelmiştii......önce ayşegül ablam ve halil abim harmandalı oynadılar((aslında oynamayı bende çok isterdim))sonra ben my heart will go on u söyledim..((titanıc ın sarkısını))...grup arkadasımdan biri türkü söyledi...ardında çok çok güzel bi sesten grubumuzun sağlam izcilerinden olan abimizden bi türkü daha dinledik...ve diğer okulların etkinlikleriyle program devam etti..programı sonundaysa,veda ettik doğaya....yine ateşin etrafına toplandık ve veda ettik işte...ve o ateş ertesi akşama değin yandı....gece nöbetleri 1 saat arayla tutuldu...benim ki sabah nöbetiymiş:(((gece zar zor uyuduk derken..daha uykunun  eşiğinden geçemeden kalk komutu aldık...kalınca giyindik,çünkü soğuktu...saat 2 bucukta gece yürüyüşüne çıktık....o karanlıkta bi tane fener bile açılmadı...ormanın içine gittik...eminimki bi çok insan o duyguyu tatmak isterdi..kapkaranlık sessiz ve ıssız...yürüdük yol boyu....sonra bi 45 dkka falan yürüdükten sonra düzlük bi alanda oturduk ve sessizliği dinledik....yıldızlar hakkında konuştuk sonra biraz....sonra itiraflar edildi......sonkez yıldızların en güzel halini aklıma kazımak için gökyüzüne baktım ve sıkı bi nefes aldım....şehiriçinde bu kadar iyi nefes alamıyormuşum meğer...saat 5 te çadırlara dönüp uyuyabildik nihayet...2 saatçik...saat yedide uyandık ve  biraz daha kamp alanında arkaşlarla dolandık....kahvaltımızı hazırladık...bulaşıklarımızı yıkadık...ve  çadırları topladık...liderimizle toplanıp biraraya geldik...arkaşlarımız hakkında neler dündüğümüzü sordu...sırayla çıkıldı ..hepsi hakkında müthiş şeyler düşünüyordum ve bunu dile getirmeye hiçde çekinmedim..daha sonra ekipler dağıtıldı gezip doğayı keşfetmek için....liderimizle beraber yürüyüşe çıktık iyice uzaklaşınca,oturduk oynadık...şarkı söyledik..yani sağlam döktüm kurtlarımı:)))liderimizin dağıttığı meşe palamutlarını yetiştirmek için sabırsızlanıyorum....ve sonra o acı haber duyuldu...gidicektik...liderimize yalvaranlar oldu nolur bigün daha diye ama bu sadece hafta sonu kampıydı kalamazdık....şehre dönüşte arabada sıkış tepiş şarkı söyleyerek geldik...baya coştuk yani....çok eğlendim çokk güzeldi...18 martta çanakkleyede gidiceğim.......evden uzaklaşmak güzel bişeymiş....:)))))

Hiç yorum yok: