20091005

herşey tesadüfen başladı...

nasıl başlasam...ne desem bilemedim...
evet şöyle başlamalıyım...hayatı akışına bırakıp öylesine yaşayan bi insanım ben.hayatın her anı başka bi gülücük nedeni...uzun zamandır adeta bişeylere küsmüşçesine yazmıyordum.ama çıldırcak gibi olduğum noktada hemen klavyeye sarıldım.önceleri yazdıklarımın yanlızca bana özel olması gerektiğini düşünürdüm.taa ki,yazdıklarımın bi formatla benden ayrılışına kadar...yarına olan güvenimdi onlar benim.ama sonucta gittiler işde.bende daha sağlam daha kalıcı olsun diye buraya yazıyorum.yeni olan ilginçtir ve denemeye değerdir...yarın yine erkenden uyanıp acaba bugün ne yaşasam diye düşünmeye başlıycam yollarda...düşünmek off beni deli ediyor.bazen diyorum nolur yanlızca 1 kaç saniye sessizlik ama yok,daha da inadına beynimin içinde eskiden yeniye herşey bi film şeridi gibi geçip gidiyor....sanırım pembe gözlüklerimi çıkarıp yaşadığım şeyin içine iyice bakmam gerekicek

Hiç yorum yok: