20091021

kampa bikaç gün kala grip olmak....

tannnrıııımmmmm!!!!.......

bu nasıl sinir bozucu bişeydir yaa...hapsırmak istiyosun ama olmuyo,uyumak istiyosun hapşırmaktan uyuyamıyosun...birde şimdi h1n1 vakası varya iyice kafaya takılan bişey oldu..hele de zamanlaması berbat!ben yavaş yavaş hazırlığımı yapiyim,kendimi şimdiden o ana hazırlıyim diyorum,bi bakmışım grip olmuşum..birde öyle sinsi birşey ki..sabahtan hiçbişeyim yoktu,akşam birden hapşırmaya ve halsizleşmeye başladım..işte o kahrolası şey o dakika başlamıstı etkisini göstermeye...ama yapılır mı bu bana ya,hemde bu zmanda...hadi kampdan döndükten sonra olsa hadi neyse...hemen iyileşmeliyim!...o hapları öyle diri diri yutmakda sinirimi bozuyo..hele yutamayıp boğazıma takıldığında daha berbat bi durum..boğazımı kesip, içinden o hapı çıkarıp,boğazımı tekrar dikip,bu sefer tam yutulcak şekilde terkar o hapı yutmayı düşünüyorum...hatta ve hatta yine olmazsa hiç uğraşmayıp kendimi vurmayı falan düşünüyorum..

neyse.......

hastalığımın dışında,hayat çok güzel yinede, herşeye rağmen.....=)=...........

Hiç yorum yok: