20091012

:) Başkanım ben bee......

....şaka maka meraktan katıldık izciliğe..artık nasıl bi çekim gücüm varsa,başkan oluverdim....neyse işte ilk kampımıza haftaya gidiyoruz.uf nasıl bi yorgunluk var üzerimde anlatamam.yolları gidegele ben düzeltim resmen..okulda süper gidiyo ya.arkadaşlarım falan.komiğiz aslında ilk yıl olmanın bi salaklığı var üzerimizde ama bunu bizden başka kimse farketmiyo...tanışma faslını geçyoruz artık yavaş yavaş...allaha şükür bu seneki sınıfım ben gibi demiyimde bana benzer insanlarla dolu..espriden anlayan...susan,konusan,atılgan,komik,deli,herşeyden var biraz.o yüzden sorun yok.bu kadar rahat ve olgun hissetmemiştim kendimi.aslın olgunluk deil tam tersine zaman geçtikçe olgunluğumun yerini biraz gençlik komedisi alıyo sanki..neyse şu sıra denge kurabilmeyede başladım.işte bu çok iyi.....bir iki sene sonrasını çok merak ediyorum acaba nasıl  olucak?keşke bi zaman makinesi bulsam...önce benden önceki zamana,sonra benim zmanıma ve sonrasına gidip neler olmuş neler olcak görebilsem...keşke bu mümkün olsa...o zaman daha da mutlu olurdum ben.gerçi bundan daha mutlu nasıl olabilrim ki?...o zaman göklere falan uçarım heralde:))....................

Hiç yorum yok: