20100923

merhaba,

Dudağımda uçuk çıktı,üzüntüden derlerdi de inanmazdım,öyle ama.
Boğazım da şişti.Grip olacak gibiyim.Okulun başında ne güzel değil mi?
Hayır, sonbaharı suçlamıyorum, hava güzel zaten.Yanlış giden bir şeyler var ama.Kötü hissediyorum.
Anneme hastaneye gitmek istediğimi söyledim, ilerlemeden önlemini alalım da dersleri kaçırmayayım en baştan diye.Benden nefret ettiğini iyice anladım ama artık,boşver bir şey olmaz dedi.Yemekten sonra bi ağrı kesici at,yat,ohh bişeyin kalamaz falan dedi hatta.
Umursamaz oluşundan nefret ediyorum.Duygularımız karşılıklı gibi.

İyi ki F. hoca var ama, iyi ki.
Okul bomboş resmen,içi bomboş...
Görebildiğim birileri yok...
F. hoca ile kalakaldım ortada.Ne iyi ama, böyle mutlu etmeye çalışıyor beni.Çoğu zaman istemiyorum aslında böyle olmasını...Neyse, ölecek gibiyim ama tabi yazmak için yeterli gücüm her zaman var.Uyku bastırıyor, biraz uyumalıyım.O zaman bay.Öpüyorum.

Hiç yorum yok: