20100930

kent teyk may maynd of yu.tabi böyle olcak.

Yağmurla aramdaki şey'i bilmiyorum.Ama ne kadar ihtiyaç duyarsam,o hızlı ve o yoğunlukta bana geliyor.Ne tuhaf değil mi?
Dil anlatım kitabım kayıp,nasıl öfkeliyim anlatamam.Salağın biri gece yarısı lafa tutmuş,sabahta geç uyanırım tabi.Sesi nasıl güzel geliyor ama kulaklarıma...Beni çağırıyor gibi, öyle sanki büyük bir okyanus olup götürecek beni,gitmek istediğim yerlere.Fakat bu kez öfke olayını kontrol edememişim,bu sefer yağmur sel boyutunda.Oturduğum yerde müsait tabi buna.Eve tıkılı kaldım.Oysa hayatımda ilk kez,coğrafya ödevimi bu kadar özenli,böyle kusursuz yapmıştım.Allah belamı versin,amin.




ne varmış, bende yağmurun kızı olurum =)...
sakinim.valla,nasıl beceriyorum bunu bilmiyorum.

2 yorum:

zey0zey dedi ki...

yağmurun kızı olmak güzel bişe olsa gerek =)

honeybee dedi ki...

Evet,tabi güzel...bak bu yağan yağmurlar var ya,benim için geliyor onlar.sesine ölürüm ben onun!