20100928

Artık benim de mimim var!

Tanrım nasıl mutluyum nasıl...,

Sevgili c3moi beni mimlemiş. Geçen zamanlardaki arsızca mim dilenişimden sonra iyi oldu.Niye ihtiyacım var buna onu da bilmiyorum tabi.Neyse gelelim mime,yerinde olmak istediğimiz bir ünlüyü neden onun yerinde olmak istediğimizi de açıklayarak yazıyoruz.

Aslında öyle pek kimsenin yerine koymayı sevmem kendimi.Hatta yazmadan önce düşündüm de..

Hayallerim arasında,yazmak,sahnede olmak,sürekli üretmek var yani.
Böyle deyince de aklıma hemen Gülse Birsel geldi.Çünkü o hem yazıyor,hem oynuyor...Eğlenceyi,başka insanları da eğlendirerek daha da hoş kılıyor.Ama ben bunu daha ilgi çekici hale getirebilirdim.Gülse'nin mizahı Avrupa yakasında sınırlı.O yaka içindeki mizah anlayışı her yerde aynı değil.

Neyse benim ilgimi çeken yanı mizah değil zaten,yazıyor ve oynuyor olması.Bunu ben yapmalıydım!

Bir de kısa saçlı olmamalıydı ya.Uzatsa süper olacaktı.
Neyse, işte yerinde olmak istediğim insan.

Ay, bende mim yazdım bende!...Bugünleri de görecekmişim.
Okuyana,yazdırana,çok çok teşekkürler o zaman.

5 yorum:

C3Moi dedi ki...

sen yeterki iste :)

zey0zey dedi ki...

e kimseyi mimlememişsin ama =)

honeybee dedi ki...

ah,acemilik işte..zaten öyle pek kimsemde yok mimi yayacak.Öyle beğenen alsın canım.

xoxo dedi ki...

Bende mimlemiştim yau.

honeybee dedi ki...

yeni gördüm..