20100929

edebiyat insanını çekme potansiyeli

Yeni öğretmenlerimle hemen kaynaştım,ne tuhaf değil mi?...
Ben!..
Hemde hemen.
Sonra düşünürken bugün bir şey fark ettim, edebiyat dersinde.Edebiyatla ilgili insanları çekme potansiyeli var bende.Valla bak, cidden...
Böyle nasıl zekiler nasıl, hemen anlıyorlar gözlerimden, hah bu kızda var bir şey, diyen gözlerle, havalı bir yüyüyüş eşliğinde Naber, hanifee diyorlar.
Benim bütün umutlarım sönüyor tabi o anda,özlediğim kelimeler arasında basit içi boş bir naber yok çünkü.
Umutlarım sahipsiz bir uçurmanın peşi sıra uçup gidiyor oracıkta.

Onaylatma çabaları var bir de tabi.
Ciddiyim,var.
Ya da ben çok salak görünüyorum, anlıyor muyum diye kontrol ediyorlar kim bilir?
Ama cümle sonlarında mutlaka ''öyle değil mi hanife?'' sözünü mutlaka duyuyorum.
Yeni öğretmen çok iyi ama, benim kaçma çabama karşı onun konuşma çabası süper mesela!...Neyse amaan...Öyle saçma bir hayatım var ki,yazacak ancak böyle saçma şeyler bulabiliyorum.

Geberebilmeyi düşlüyorum.

Hiç yorum yok: