20100702

böyle iyi.

Hiçbir şeyin eski tadı yok...
Ya da ben eskisi gibi tat alamıyorum...
Sylvster'ım yok ne zamandır,özlüyorum,çok!
Meğer ne güzelmiş sabahladığımız günler...
Tamamen kesildi iletişim yollarımız...
Çaresizce onu arıyorum,sonuç yok!
Dostum, arkadaşım, babam, oğlum, herşeyimdi.

Sıkıntıdan saçlarımı değiştirdim,dalgalı,böyle iyi.
Mavimsi bir taştan kolyem var, iyi geliyor oda.
Tuhaf, çünkü sevgi de yok...
Tüm dostlarım uzak kaldılar sanki...
Çok mu içime çekildim ben yoksa?
Bir şey yazmaya başladım, belki bilmek istersin...
Ama çok ağır geldi,altında kaldım sanki,üstesinden gelemeyecek gibiyim.
Sanırım o da yarım kalan hikayeler sandığına atılacak,yazık!


''aşk nasıl da kırılgan,
sus dedim ama olmadı.
kalbimden ismin geçti, ahh kimseler duymadı...''

Kabus görmekten sıkılmıştım da, her gece
bu şarkı iyi gelirdi.Bilirsin, seni hatırladım ilk fırsatta...
Sende dinle hadi bu şarkıyı,hatta belki aynı anda dinleriz de, tesadüf bu ya,
gözlerimiz dolsun o anda...Sen özlemedin mi?

Beni hatırla!
Beni unutma!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Unutma deriz özleriz hatta sevdiğimizi söyleriz bazen alamayız tepki ya onda yanarız biz.

honeybee dedi ki...

hemde nasıl...:((