20100309

Harftir,harf kalacak!

Harflere rakam demenizden nefret ediyorum!


Onlar hep harfti,hep sesti onlar işte...
Gereksiz bi şekilde niye rakam dersiniz ki?
-(abc 3 basamaklı bi sayıdır) 
hayır efenim o hiç rakam olmadı aslında o hep alfabenin ilk üç harfiydi.Sonra gel de matematikten nefret etme.Hassasım bu konuda işte.
Seslerle yalnız ben oynayayım istiyorum aslında ben, böyle her ses düşlerime dokunup şekillensin istiyorum...Söz konusu sinir geçen sınavda dil anlatım bölümünün hepsini tamamlamış fen e ve sosyale   ilgi gösterip dokunabilmiş fakat matematik bölümünde adeta sayfalara kıyamamışcasına, dokunamamış, boş vermiş olmamdır.Tabi ilk soruda gördüm abc sayısı diye bir şey bozuldum hemen,o an tiksindim cevap kağıdından ve ayrılmak gerektiğini fısıldayıp hocanın eline verdim.Niye böyleyim bilmiyorum, bazen hayatımın seslerle ilerleyeceğini düşünüyorum...Şu ana kadar hep küçük harflerle gösterdim ya kendimi artık büyütmem gerek...Seslerim büyüdüğünde herkes bilecek olup biteni...
ve artık  üç noktayı bırakıp malum hikayenin sonuna tam bir nokta koymak istiyorum..
Zaman var daha biliyorum aslında...


Ve sen,istediğini söyle bana...Ama de bir şeyler işte...


Sanırım kendimi ifade ettiğim tek yer senin yanın sevgili blogum...


Hayatımda biraz değişiklik istiyorum...Mesela; turuncu,mavi, mor oje istiyorum ben...
Sürüceğimden mi sanki,can sıkıntısı...Artık tamamen yaz gelsin...


Sanırım bir oyuna başlamak üzereyim...Nasıl olur bilmiyorum...Ama denemek istiyorum evet!
Sanki bir batılılaşma evresindeyim...Böyle şeffaf bir geçit var,geçtim geçiyorum...Öyle yani,her hareketimde,tavrımda görebiliyorum bunu...


Aslına bakarsan yaz gelsin bak nasıl olacağım...Herşey daha eğlenceli olacak...
Blair le Chuck bile mutlu artık ya =)


evet bu metin anlam birliği olmayan saçma cümlelerden meydana geldi.ve evet,hiç bir mesejı yok...Artık gidebilirsin teşekkürler...


                                                                                                                              Çok Çok Öptüm....

Hiç yorum yok: