20100320

Artık Darla değilim=)

Uzun zamandır beklediğim şu 'tel çıkarma' faslı bugün gerçekleşti.


Önceki geceden haber almış olmamla birlikte sevinç nidaları atarak evi sarstığım önemli bir olaydır bu.Sabahın erken saatleri uyanıp kendime heyecan yaratmam söz konusudur.(normal bir zamanda tatil olup da uyanmam mucizevi bir olaydır,henüz gerçekleşmemiştir.)Neyse efendim,ben gittim o çok sevdiğim koltuğuma uzandım ve  yersiz bir heyecan beslediğimi fark ettim.Bir güzel çenemi çekiştirerek tellerimin sökülmesi ile ağzımın boş kalışı üzülmeme sebep olmuştu.Sonrasında dişlerime bakıp Sezai Karakoç' un o güzel mısralarından hiç nasip alamamışlığımdan  garipsedim.


Dişlerin öpülen çocuk yüzleri 
Güneşe açılan küçük aynalar
Sert içkiler keskin kokular dişlerin
İçinden geçilen küçük aynalar...



Benimkiler maşallah boy aynası =)Yok, yok sayın okurum, durum o kadar vahim değil,göz alışkanlığı arıyor garip bir şekilde onları.Neyse artık yok!


Teyzemde hep Darla'ya benzetirdi beni...Terbiyesiz!!...Ama artık Darla değilim=)
O kuafördeki kadınları yalnız yakalamayı düşünüyorum.Lan insan biraz iyimser olmaya çalışır..Tanımıyorum tabi ben onları.Sevgili diş doktorumla ara verince annemin arkadaşının evi yakın olduğu için oraya gittik,evin yanında kuaför,kapısının önünde iki bayan(cidden bayan,baya bayan,çok bayan).Aa selamlar, kolay gelsin sizce dişlerim nasıl gibi salakça bir soru sordum.Aa daha önce ne oldu ki? gibi bir tepki verdi bayan(çok bayan).Ah bir yalnız yakalasam....


Neyse, sevgili diş doktorum 15 dakika falan dediyse de 1 saatten fazla bir süre çenemi açık tuttuğumu düşünüyorum.Çok fena,baya fena,cidden fena.(tekriri seven insanım ben=))
Canım doktorcum benim ya böyle arada ısırırdım da ben onun elini falan...Özleyeceğim...Ahh ahh ne kadar teşekkür etsem az.Ama başından beri hiç ağlatamadı beni ahahahhah=))
Artık bitti işte...


Bak blogcan; bu metinden çıkaracağın dersi de söyleyeyim:
Dişine iyi bak...Benim gibi su soğuk gibi saçma bahaneler uydurarak günde 1 kere zorunluluktan fırçalarsan sonun dişçi koltuğu olur.Aslında seviyorum o koltuğu ben ama ağzının içinde yaşananlar üşengeçliğin sonudur bilesin...


Yine de bunca acının sonunda bir gelişim gösterebildiğim ve hayal kırıklığına uğramadığım için tekrar tekrar teşekkür ederim doktorcuğuma=)(sevilesi insan)


                                                                                   Sağlıklı günler dilerim....







Hiç yorum yok: