20100321

Bak Güneş yüzünü iyice gösterdi...
Nazlı bir kız gibi,yüzü görüldüğünde ısıtan...En sevilen,taze duygular yetiştiren...




Güneş'in ortaya çıkışı ile her şey öyle güzelleşti ki, ben bile iyiyim şimdi...
Her yere uzak her yerden yakın sokağıma yürürken bile yorulmuyorum şimdi...
Okul dönüşlerimi izle!
Şehrin ortası saydığım belediyenin bulunduğu mahalden biraz ilerle,
Uzunca bir çay var orada,içi kurumuş,umutları sönük..
Uzunluğunca yürü...
Kurumuş bir çeşme çıktı karşına,
Düşün ne kötü...Su yaşamını yitirmişçesine...
Dik yokuşlar var karşında dayanabiliyor musun?
Bak evet, evet oraya bak...
Önceden kimlerin hanesi oldu kimbilir?
Şimdi dokuma evi olmuş..
Tarihin korunması güzel şey!
İlerle biraz daha ne o yoruldun mu?
Ne yokuşlar var daha karşında...
Düzlüğe çıktın şükür,ilerle yavaş yavaş dinlenedur...
Solunda bir arazi var,ev yapılmış orta yerine,
Önceleri çocuklar top koştururdu oysa orada..
Yurtsuz kaldı  çocuklar,oyunsuz..
Arazinin karşısında bir ara,daha dik bir yokuş,
Yıldın artık değil mi?
Hadi bu son çık şimdi o yokuşu...
Üç ara var karşında,
Ortadakine gir...Devam et....
Evet şükürler olsun...
Artık iniyorsun yokuşu..
Merdivenlerine trabzanı yeni konulmuş küçük yuva benim!
Kuzenim doğmadan önce yoktu o trabzan...
Ayaklarımızı sallar, uçuyor gibi yapardık..
Anahtarımı çevirir eve girer,karanlıkta yolumu bulurum...
Bilirim odama girer girmez karanlık olsa da 
Hemen girişte bilgisayar masam var atıp anahtarı..
Açarım lambayı...aydınlık...ne güzel şeysin sen....
Teoman'ın sesini duyuyorum biraz sonra...
Yine bana söylüyor işte..
Nasıl inkar edersiniz benim olmadığımı?
Doktor doktor diye haykırıyor...
Bu bana değil de kime?
Bir gün böyle geçip gidiyor...
Bir gün sahiden ''Doktooorr,doktooorr'' diye çağrılmayı çok istiyorum 
Evet!, istiyorum...
Hayalperestsin diyor şimdide,
Evet çok iyi tanıyor bu beni..
Hayalperestim,güzel hayaller peşinde...


Evet evet tanıyor olmalı beni,ya da ben çok seviyorum onu...


Güneş güzel,günler çook güzel...
Sende güzelsin=))
Kendine iyi bak....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

olağanüstü :)

honeybee dedi ki...

teşekkürler...=)