20100223

Beni aşan şeyler yapıyorum....

Dün ben A.T.M de folklör falan yaptım..
Eee tabi acıktık falan bi baktım koca ekmek getirmişler...Hayatımda hiç bütün t.döner yemiş insan değildim...
Nitekim evet yedim...ve acılı olmasına rağmen...Şaşırdım,çünkü acıya alerjim var benim..
Ama yedim işte...Tabi eve geldiğimde vücudumda kızarıklıklar ve mide ağrısı vardı...

Bugün...
Yeşil, siyah oje aldım (ilk defa)
Hiç ilgi duymazdım:) kız olduğum aklıma geldi galiba:)
Baş parmak,işaret ve serçe parmağıma siyahı sürüp geriye kalanlara yeşil sürdüm...Niye böyle aptal saçması bişey yaptım bilmiyorum...
Matematik dersini çok iyi dinledim..Hatta bi kaç soruyu çözme erdeminde bile bulundum...Öğretmene hayır hocam o aslında böyle diyip çıkıştım bile:))
Evet inanamıyorum kendime...

Düşüncelerimi (ilk defa) bi öğretmene açtım(tabi ki edebiyatçıya)
Hocam  böyle böyle deliriyorum ben anlattım...Sonuç;anlatılan 'yanlış kişi'...
Anlamıyorlar tabi..ben de anlamıyorum bazen boşver...

Ve 'T' nin yokluğu içime batıyor...
Nerede bu insan....



Hiç yorum yok: