20100211

ilginç yahu...

Efenim malum okul  açıldı..Bi gerilim havasına döndük yine...
O yolları yürümek yorulmak yetmiyor gibi yarimide göremiyorum lağn...Çok fenaydı...Böyle herşeye isyan edesim vardı...taa ki....Bugüne kadar...
Gerçekten anlam veremiyorum buna..Sen sinir küpü ol ol,sanki herşey sana inat oluyor gibi hisset,sonra bi anda gülücüklere boğul...

Aslında yukarıdaki paragrafta anlatılmak istenen bugün edebiyat dersinin varoluşu ve benim ilahi bir şekilde sabah çok güzel uyanıp hiç sıkılmadan okula gitmemdir...Gerçekten ilginç gerçekten...Eğer sıkıldığımdan hiçbirşey yapmak istemiyor olmasaydım dün yada ondan önceki günler oturup yazsaydım bunu sizde anladınız...Sabahtan tabiki yüzüm gülmedi benim yine,niye gülsün ki?...Oturup Şebnemimi dinledim...Öğlen eve gidip hiddetli kızgın bi şekilde okula geri döndüm...Lan ders zili çalınca değişti herşey...Hoca girdi..Bi konuştuk önce tabi(her ders öncesi mutlaka bi güldürür bizi sağolsun)Derse geçtik,konu ne dersiniz?...Aşk:) 
Karacaoğlanın bi eserini mukayese ediyorduk yorum yaptırdı tabi ben yanıt vereceğim...Ay övülmek hoşuma gidiyor lan..Neyse o ders öyle geçti işte...

Bu derse girince ben bi rahatlıyorum falan böyle..İlginç yahu gerçekten ilginç...
Ama şu an yine de iyi değilim blog ya.....:((Annemden dışarı çıkmak için izin koparamadım ya...Bu yağmurda nereye falan yaptı...Ammaaaannn seviyorum işte yağmurda yürümeyi ben...Ne güzel böyle yağmurda romantik romantik yürürdüm...Sonra eve gelince hasta olurdum tabi..Annem daha fazla kızardı,sonra okula gidemezdim...Sonra mat.çi iyice kıl olurdu bana,fizikçide tabi...Haklılar aslında ya...Off gerçekten saçmaladım..Neyse kendinize iyi bakın...(iğrenç espri yapmak fln geliyo içmden)
Tamam bırakıyorum artık...Tamam bıraktım...(yalan söyledim)

                                                                                              Çok Çok Öptüm....

Hiç yorum yok: