20091209

saygı duyarım...

Sayın Murat hoca sana inanamayacağın derece de saygı duyuyorum.Bir kelime pardon rakam olacaktı o.Bir rakam öğrenmemiz için çırpınıyor resmen.Tabi her öğretmen yapar bunu ama onun ki daha bir göze geliyor.Sınavlardan zayıf ne kelime bir soruyu bile yapamasam acayip suçlu hissediyorum kendimi.Söz konusu dersimiz matematik...Belki burcum olsun belki de ruhum konuşmaya sözle işlenen derslere daha düşkün olduğumu düşünüyordum ben.Tanıyamıyorum kendimi...Aslında böyle düşünmemin tek nedeni de tembelliğim ve keyfime düşkün oluşumdandır.Yoksa matematiği çok severim ben.Çerez yer gibi gelir zaman zaman...Soru çözebildiğimde ya da en azından çözmek için çırpınıpta acep nasıldı bu birader gibisinden çevreye bakındığım da bile seviyorum ben matematiği..Ben inanıyorum Murat hoca sayesinde daha da iyi olacağız matematikle.İyi ne kelime be kanka oluruz belki:) Bir kedicik gibi sever okşarım ben matematiği....Kedi dedim de gri tüyleri olan bir kedim vardı benim.Çok severdim onu ben.Bir gün dengesiz olduğum günlerden birin de sırf benimle oyun oynamak istediği için ayağımın altın beni uğraştırdığı için onu sokağa bıraktım.Kim bilir ne yapıyordur şimdi.Canım kedim benim özür dilerim...Açlığımdan ve yorgunluğumdan doğan bu umursamazlıkla küçücük hayvana ne yaptığımı düşündükçe utanıyorum kendimden.Onu çok seviyordum ben.Şimdi olsaydı burda oynasaydık beraber...Kocaman olmuştu abisi/ablası şimdi o...Belki yavrusu bile olucaktı.Ah içim kanadı resmen aklıma gelince...Çok pişmanım ya...

Yarın edebiyat dersi var!!!
Geçen derste yazılı olmuştuk malum...Bu derste okumayacağını biliyorum ama belki göz atmıştır hiç değilse...Söz konusu edebiyat olunca çok titizim ben.Yarın ki derse ve okul dergisinin hazırlığını yapmalıyım şimdi...

Öptüm herkesi :)))))))

Hiç yorum yok: