20091124

bi bakar mısınız?...

Hay Allah....Tamda sınav sırası okul tatil...:)
Aslında öyle mutlu oldum ki bu duruma mutluluğumu anlatacak kelime henüz yeryüzünde mevcut değil.
Sanırım biraz düşük bi cümle oldu amaan olsun...:))Sadece sınavlardan değil tabi mutluluğum,çarşamba nın yaklaşıyor olması ve çarşamba günleri semtimizin alışveriş günü olmasından dolayı yollarda yürümeye çalışırken sinir krizleri geçirmekten kurtuldum....Yahu biz öğrenciyiz be..insan biraz olsun acır durur yol verir.ama yok bide 2 saat karşında durup sohbet ederler (terbiyesizler)bi keresinde baya bi kızmış olucam ki dayanamadım patladım amcanın birine:
-ya amca napıyosun ya....Şu çantayı görüyo musun amca senden ağır olduğuna eminim ve sabahtan beri o merdivenlerden çıkarken bunu ben taşıdım.amca yorgun bi öğrenciyim ben!!!amca sizin hiç mi acımanız yok ya:((

şeklinden duygularımı ifade ettikten sonra amcanın yanıtı şu::
-tamam gızım geç git hade.

Şehrimin insanını hala anlamış değilim.Nerde ne zaman napcakları belli değil.Ama hoş insanlar....
Neyse efenim babam şu an yolda bana köpek getirmekte:))Biraz da korkmuyo değilim bakabilir miyim ki ben ona?

ağğğ sinirden gülüyorum ben şu an.Lanet olsun lan.bu kadının abartısından da boş laflarından da bıktım.Gelmiş bağırıyo bana niye toplamadın odayı diye.aman ya sanki misafir gelcek ondan geçtim sanki günlerde torbaya girdi.Tatilim işte bir hafta.Hem zaten şimdi toplasam gece yine dağılmıcak mı?.off !

Ayrı bi konu ise can dostum güzel insan Bahar ın acayip lezzetli tarhana yapması.Biraz önce yanındaydım ve aman allahım sanki cennet:)o sıcacık ilk lokma...ve onu takip eden diğer eşsiz lokmalar...Bugün Elif abla(baharın annesi)nın  doğum günü olmakla birlikte sena da bir telaş var..Elif abla eve gelir gelmez çığlık çığlığa anneeeeee sana pasta yaptııkkkkk....deyişi duyulmaya değerdi..:))))

2 yorum:

Demet dedi ki...

yaaaaaaa baharın tarhanasını özlediiim, Sena'yı ve sizi özledim laaan. ay duygulandım xD

honeybee dedi ki...

owff senayı bi görcen mükemmel miyim ben ne yaaa fln diyo....çok komik olmaya başladı kızın halleri:)duygulanmana çare yok malesef bizde seni çok özledik:D