20091110

müthiş yorucu bir günün ardından ne denir bilemedim....
şimdi bi insan düşün,matematik sınavından çıkmış,ayrıca beceriksiz dediği halde o öğretmene bir program hazırlamak zorunda bir öğrenci...aslında bunları anlatmama gerek yoktu yalnızca bir öğrenci deseydim,duygularımı anlatmama o bile yeterdi....bu devirde öğrencilik de zor....ne kolay ki...uff büyüttüm yine gözümde....boş ver hükmü yok bu yazının....

aslında şunu da fark ettim ki;günce yazıları kompozisyonlar gibi hikayede yazabilme yeteneğim var....ilerde yazılarımın içerisine hikayelerimi de karıştırmak istiyorum....hayal alemimde dışarı çıkmayı bekleyen öyle çok kahraman var ki....hatta şimdi bi tane yazmak için can atıyorum...kalemi elime pardon ellerimi klavyeye koyduğum zaman beni kimseler tutamaz....yazdıkça yazasım geliyor..dedim ya öyle çok sey var ki  aklımda...çoğu zaman okuldan isterler ''kendinizi anlatan bir yazı''diye..şöyle bir bakarım millete bir kaç cümle anca...nasıl öyle bırakıyorlar aklım şaşıyor bu duruma...bense sayfalar dolusu yazmak isterim herşeyden herkesten bahsetmek isterim...tamam daha fazla saçmalamadan iyi geceler...

Hiç yorum yok: