20091108

üzerimdeki bu hayata inanmanın kaynağı ne??

düşünmeninde ötesinde düşünüyorum artık.......
dersteyken bile kafamın içimde bişeyler sürekli dedikodu yapıyorlar..hem dersi dinleyebilip hemde bikaç tane şeyi düşünebilmek beni korkutmaya da başladı...birkaç sene öncesindede olmuştu...biraz kitap okumayı bıraktığımda o sesler dinmişti ama hayatımın tadı kalmamıştı....şimdi tekrar kitap okumaya başlayınca yeniden döndüler...Evet kitap okumanın hayal dünyasını genişlettiğine inandım artık....ama okumak zevk de veriyor..dil anlatım öğretmenimiz((kendisi ilkokul öğrtmnimede çok benziyor))''ne kadar kelime bilirseniz okadar düşünürsünüz,ne kadar düşünürsenide o kadar varsınız''demişti.söylediği andan itibaren o kelimeyi çok benimsemiştim...çok doğru geldi...ben şu kelimeyi biliyorum onun hakkında düşünüp yorum yapabiliyorum yani o kelimeyi yaşıyorum...evet neyse böyle işte...

ayrıca şahsım çıkarıcağımız okul dergisinde yazı yazıcak..hayalimi erken yaşamaya başladım..gazeteci olmak istiyordum.sonra bu fikir zaman geçtikçe uzaklaşmaya başlamıştı(çevre koşullarından)şimdi dergimizde yazarak biraz hevesimi gidermiş hemde kendimi daha da geliştirmiş olucağım...

çoğu kez bi şiir gibide yaşamayı istemişimdir....
her dizem diğeriyle bağlı olsun...ahenk içinde akıp gitmeliyim dillerden...ihitiyacı olan her insanın aklına düşüp duygularını açığa vurabilmeliym...en eski ve en büyük hayalim geçmişe gitmekti...geçmişi anlatmalıyım belki..en güzel en dolu yıllarını...diğer  bi hayalim sadece öylesine dünyayı dolaşmak....dünyanın her parçasını anlatmalıyım dizelerimde....

zamana inanıyorum...herşey mutlak olması gerektiği an oluyor...çok mutluyum hayatımın her anında gülebilicek bişeyler buluyorum çünkü hayatı okadar da ciddiye almıyorum....eğer mutlu değil ve içinizde bişeyler acıyorsa,değiştirebilirsiniz bu duyguyu..mutlak garanti veriyorum...önce kendinize güvenin..yapabiliceklerinize inanın..şu an yaşadığınız hayat sizin ve bu hayatta sizden daha önemli kimse olmamalı...herşeyi kendiniz için yapmalısınz....bencil değilim ama gerçek bu....fazla ciddiye almayın..bırakın hayatınızda rahatlasın....


ah ah biraz daha ders çalışmalı hayatımı rahatlatmalıyım....sınavlarımdan iyi bi netle çıkıp,kendimi kanıtlamalı kendime güvenimi sonsuzlaştırmalıyım...sonra en nihayetinde okul sonrası mesleğimle ilerlemeliyim...rahatlatmalı hayatımı ve istediğimi yaşamalıyım....kocaman ağaçların olduğu bahçeme bakan evimin camında dünyayı şiir gibi anlatmalıyım yazılarımnda.....tüm istediğim bu sade biri olmak.....programlanmış insanlardan olmak istemiyorum ya memur olucam yada ünlü mantığından uzak kalmak istiyorum...

Hiç yorum yok: