20091213

KüfüR!!!

Küfür etmeyi düşündüm ben bugün...
İşte düşündüğüm saçma şeylerden biri daha...Aklım boş kalmasın diye neler neler düşündüğümü bir bilseniz.İlginçtir ki bugüne değin sinirlendiğim anda beynimde yüzlerce küfür yankılandığında bile ben bunu sözlü yapamadım.Hala yapamıyorum, neden bilmiyorum...
Kimi zaman geçer aklımdan böyle cinayet sahneleri...Ama küfredemem işte...
Ceza diye bir rapçi var ya hani o 'küfür dilin cilasıdır' demişti, nasıl cila bu? Küfrediyosun ne değişiyor?Kırgınlıklar tatsızlıklar....Bazen diyorum belki buyüzden hayatım bu kadar güzel...küfür yok!
Ama bazen sıkıcıda olabiliyor....Herkes tuhaf bir gözle bakıyor bana..Herkesin ağzında sakız olmuş bir küfür...Birbirinizin zavallı olaylardan habersiz anneciğine,ebeciğine hakaret etmek hatta onları arzuluyor duruma düşmenin nesi hoş...Tabiki uzayda yaşamıyorum.Çevremde küfreden ama yinede benim sevdiğim dostlarım var...Yanımdayken küfretme olayına girmiyorlar..Bu beni mutlu ediyor aslında...Belki rahatlatıyor küfür sahiplerini kendi küfürleri..İşte bu yüzden lafım yok küfüre...İsteyen istediği gibi rahatlama yolunu seçebilir..Ama bu keşke sadece küçük küfürlerinizle kalsa,daha masum olanlarla...


En iyi dostum,can yoldaşım,hatta kardeşim,sevgili Seher'im bana ağzında artık eski küfürleri büyütmediğini söyledi.Çok mutlu oldum doğrusu...Gitgide bana benziyor...Gitgide birbirimize benziyoruz....Ben ondan biraz daha disiplini planlı olmayı,o benden rahat konuşabilmeyi ve davranabilmeyi alıyor...Birbirimizle beraber kaldıkça iyi yanlarımızı alıp,kötü olanları çürütüyoruz....Seher le aramdaki dostluk kardeşliğinde ötesinde birşey olmaya başladı...Ben ''O'' yok diye pikniğe gitmedim,ben ''O'' yok diye başka okula gidemedim....Hedeflerimi büyüttüm ya hani, onunkileride büyütüyoruz....Ben nedendir bilmem çok seviyorum onu...sevgi anlaşmak değildir nedensizde sevilir diye bir şarkı vardı o aklıma geldi şimdi....Bugünkü saçmalama düzeyimin doruğuna yaklaştığımın farkındayım.....Daha fazla saçmalamadan....
                                                  
                                                                                             İyi akşamlar...



 

2 yorum:

ayse dedi ki...

ben de rahatlama yolu olarak küfür kullanıyorum bazen :) gerçekten de rahatlatıyor. Bence küfür gerektiği yerde edildiği zaman estetik bile duruyo. Küfrün cuk oturduğu yerler var ama bazı insanlara küfür etmek bile yeterli değil. Onlar iyice alçalmışlar, hatta insan bile değiller. Bu kadar küfür konusunu konuşunca aklıma İsrail geldi. Henüz onlara edebileceğim bir küfür bulamadım şimdilik sadece beddua :)

honeybee dedi ki...

haklısın tabiki de...ama ben yapamıyorum işte bunu...ve o alçalmış insanlara küfürden çok cinayet sahneleri geçiyor aklımdan...