20101214

.



Yer:sınıf.
Zaman:Coğrafya dersi.
Konu:Nufüs

Coğrafya hocası;

Bakınız gençler,dünyanın sonunu insanlar getirecek.Artık insanlar çocuk sahibi olmak istemiyor ve bu sebeple artık bir artış omayacak, insan nesli silinecek!



Yer: Odam
Zaman: Herhangi bir zaman
Konu: Gelecek


Sevgili endişelidir;
Artık insanlar çocuk sahibi olmuyor ve böylece dünyanın sonu yaklaşıyor.


Yer:...
Zaman:...
Konu:...

Ülke başbakanıda endişeli.
Üç çocuk şart!

Peki, anlıyorum sırf sizin için yapabildiğim kadar yapacağım.(!)...

Canım sıkılıyor, belli oluyor mu?


Coğrafya hocası hep bana komşu kızı der.Amaçsız.
Neyse.


Baya sıkılıyorum yahu.
Özlemişim birde.


Birde neyse...=)

5 yorum:

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

no no no, ben eşim ne derse o kadar derim sonuçta o taşıycak ben değil :P

Emreabf dedi ki...

Bayağı sıkılıyormuşsun gerçekten belli olmuş :D

honeybee dedi ki...

*peki o halde 1 =)...

*biliyordum.=)

Neşe dedi ki...

düşündüm de gelmiş geçmiş 2 coğrafyacımın 2si de aynı konuya takıktı. bence bu işte bi gariplik var. noluyo ya? o.O

honeybee dedi ki...

ahahah, bi coğrafyacı olmayı denemek gerek.Belki de ancak o zaman anlarız.;)