20100127

Rüya içinde bile mutlu olamamak....

Rüya gördüm....Başta güzeldi aslında....''O'' vardı bi kere..Hatta ''o'' bana gelmişti,bense herşeyi unutup gitmiştim ''o''nunla...Ama rüyamda bile ''o''nunla bi saatcik bile yanyana kalamadık...rüyamda bile....

Şimdi bir yandan ''o''nun içime batan acısı bir yandan da ne yapacağını bilememezlik duygusu mahfediyor beni...Aslında iyi olabilirdi,aslında çok çok iyi olurdu da...
Belki de beraber olmamız bizi zayıflaştırıyordu,belki de aramıza giren mesafe....Ama rüyam da bile olmadı...Şimdi nasıl güvenebilirim kendime yine ''o''nu üzmeyeceğime...
Charles'dan bahsetmiştim...Hayatımı geçirmem gereken adamdan...Belki de oydu ''o''..Daha ne olduğunu
anlamadan bi hikayeye daha nokta koydum...Şimdi ''o''nunla olsaydım diye aklımdan geçiyor bazen...Daha güçlü olabilirdik...Hayatı anlamamı engelleyen bu hastalığımı onun gerçeklerini görerek yenebilirdim...

Farkına varıyorum artık...
Ciddi sorunları olan bi hastayım ben...
Akıl sağlığımı korumakta zorluk çekiyorum...Bambaşka bi hayat yaşıyorum hayalimde...ve korkmamın nedeni o hayale iyice inanmaya başlamam...Şu an yaşadığım yeri yeni yeni anlıyorum...Hayatımı orada yaşıyor sanıp ona göre yaşamam hayatımı mahfetsede kurtarıyorum kendimi...Yaşadığım yeri görüyorum artık....Ve geçmişte yaşadığım hatalarım batıyor artık vücuduma....

Keşke içimden geçenleri ''O''da bilseydi....Kimle yaşıyor olursam olayım hayatımın ''UNUTULMAZ' köşesine tek senin adını yazılı tutacağım..Sen hikayemin başı,sen hikayemin en güzel anları,ve o dayanılmaz beklenmeyen sonusun....
Rüyamda ''o''nunlayken herkesler görsün istediğimi hatırlıyorum....Ve o yüksek merdivene tırmanırken de ''o''na güveniyordum...''O'' vardı orada ve ben oraya çıkmak zorundaydım...Karanlıktan,yüksekten korktuğum halde...Her rüyamda mutlaka boşluğu düşerken bu rüyamda inadına tırmandım düşmedim o yükseklikte bile...''O''nun varlığıydı bana o gücü veren...

Rüyamın sonunda yine ''o''nu kaybettiğimde artık çekilmez oldu rüya değil kabustu....Dayanamadım,birkaç gözyaşı eşliğinde güneşe merhaba dedim.....

Bu rüyayı görmemin nedeni belki herkesin bana ''o''nu soruyor olmasıdır...Eski dostlarım ''o''nunla mısın diyor...Saydım gerçekten...Sormayan 1 kişi bile olmadı...Vereceğim olumsuz yanıtın belirtisi ilk yüzüme vuruyor...Sonra o korkunç kelime dudaklarımdan çıkıveriyor;
-hayır....

''O''nunla ilgili destan bile yazabilirim aslında....Uzun uzun....Hiç sıkılmamda...
Ama şu an yaşadığım hayata odaklanmam gerekiyor yeniden....Görevlerim,sorumluluklarım ve bir sevgilim var....Asıl hikayemin dışında çok farklı birşey bu yaşadığım...O hayali istiyorum...

Hiç yorum yok: