20100108

2bin10

Ne yazsam diye düşünürken yeni yıl yazısı yazmadığımı farkettim...Yazı rengini de çok sevdim ayrıca:D...Hissediyorum bu yıl yeşil hakim olacak ruhuma...Kalemlerde,yazılarda ve çeşitli herşeyde bi yeşil arar oldum...
Konu bu değildi aslında...
Evet...Yeni yıl....
Ben bi fark göremedim doğrusu, hatta gireli bir hafta olduğumuza rağmen ikibinon demek tuhafıma gidiyor...Yeni yıla sevdiceğimle konuşarak girdim ayrıca))Ve bunu bu adar geç bloga beyan etmekte üzdü beni lağn....Bir de tabi edebiyat...Ahhh ahhh.....Seviyorum o dersi,hatta te sevdiğim ders o galiba şu an...Kasideler,gazeller, ne güzel şeyler:)Bir tanesi aklımda ki onu çok sevdim;

Yetti bikesliğim ol gayete çevremde,kimse yok çizgüne girdab-ı beladan gayrı....

Fuzuli güzel demiş....
Yeni yıl diyorduk...Umarım iyi olur...Yoksa yeni yıl eski yıl ne heyecanı var....

Bu yazının teması yok belirli bi konusu yok,edebi bir değeri yok...Edebiyata taktım:)))
Çok seviyorum edebiyatı,yeşili,seni ve onu......

1 yorum:

honeybee dedi ki...

ayrıca fuzulinin o sözünü bugün biyoloji yazılı kağıdına da yazdım))bi yararı olur belki::)))