20110315

ŞvBvS

Yemin ediyorum!
Yazacak şeylerim vardı.Güzel sözlerim vardı aklımın satırlarında.
Lakin, aklım uçtu gitti,uyku oturdu gözlerime..Özlemiş olmasam uğramazdım buralara..

Diyeceklerim arasında şeyh yoluna ayak aşındırmaktan, imgesiz ve şiirsiz kalmaya dek her şey vardı. Gel-gitlerimi nev-bahar'la  atlattığımı da söyleyebilirdim.Kulaklarımın hoş bir sohbete acıktığını ve ancak açlığını yatıştıracak kadar vakitte buna doyduğunu anlatabilirdim.

Normal insanlar gibi belirli bir konuda yoğunlaşabilmek istediğimi, olan biten her şeye güldüğümü,sınava rağmen yoğun dikkat dağınıklığımı, aşırı mutlu oluşumu,ilahi bir emir ile Allah'a ibadet ve karşılığında mutlu kalacağımı, Türkçe'yi daha da dikkatle düzgün kullanmaya çalıştığımı hatta ileri gidip konuşmaları dinlerken anlamını ince bir elekten geçirip cümlenin doğru kurulup kurulmadığını, buna karşın benden çok daha iyi olduğunu bildiğim biri karşısında ağzımın bıçak açmamasını ve konuşmak zorunda olduğum yerlerde hata yapmamı, ve de bambaşka bir konuya atlayarak laleyi çok sevdiğimi söyleyebilirdim mesela...Yok aslında ben, sadece ''merhaba!'' deyip gidecektim...Özlemişim ;)

Hiç yorum yok: