20120106

nobodylovesme

Merhaba baylar bayanlar ve diğerleri...(google'da böyle bir seçenek var bilen bilir.)Dişim feci ağrıyor, gösterdiğim "pekbilirler" tarafından konulan tanı 20'lik diş vak'ası...Öyleyse; merhaba sana da saçma sapan bir anda etini yırtmaya zorlayan diş.Yüzümün yarısını kullanamamam dışında bir zorluk yaratmadın ne de olsa bana, nefret etmemeliyim senden değil mi?Yarına hazırlanmalıydım oysa, mühim bir gün çünkü, fakat ben acı çekiyor ve kendimi blogla dertleşirken buluyorum.Ah hayat ne garip!2. eklemek istediğim gariplik ise, bir muhterem tarafından da "balatayı sıyırmak" deyimine özne olarak uygun görüldüm.2 yıla kalmazmış öyle diyor peh peh...Bir dakika, konu dişimdi. Evet dişim yarına engel olmamalı mesela, Ne yapmalıyım onu da bilmiyorum fakat kesinlikle ilaç almak istemiyorum.İğreniyorum nedense.Neyse, gidip acı çekmeliyim biraz daha, buralardan giderken bunu da sıkıştırayım buraya;

Sour Times by Portishead on Grooveshark

Hiç yorum yok: